måndagen den 12:e mars 2012

Födelsedagsfirande #2

Eftersom jag av någon anledning träffat så fina vänner här blev min födelsedag firad två dagar i rad. På lördagen var det kalas med biblioteksfamiljen hemma hos Lina och Mehrdad.
Det bjöds på tårta igen och den här var episkt god. Chokladbotten, nutellafyllning och jordgubbar är en rent av himmelsk kombination. Som om inte tårtan vore nog fick jag bästa presenterna i form av en muminmugg och en timer med muminmamman på.
Stackars Frida har varit sjuk hela veckan men orkade komma förbi en stund i alla fall.
Annas syster Sara hälsade på under helgen och fick så klart vara med.
Kändes som att posen för kvällen var v-tecknet.
Vi dansade loss till nittiotalsklassiker och jag spillde några droppar rödvin på tröjan som knappt syns om man inte vet att de finns. Jag tycker väldigt mycket om sådant, när saker sätter fysiska spår som gör det lättare att minnas händelser.
Och som vanligt drog vi ut i natten fram till småtimmarna.
Och det var den födelsedagen-på-låtsas det.

Inga kommentarer: